floating button



Jodoh adalah cinta yg sebenarnya

Assalamualaikum w.b.t

kali nii ika bukan nak berkongsi cerita tapi nak share something yang biasa terlintas dalam setiap fikiran kita sebagai seorang perempuan..... "siapalah jodoh aku,yang nanti Allah berikan ye??" haa,betol tak-betol tak??? (^.*)



tapi jangan risau lah.....selagi kita tetap di dunia nii,PERCAYALAH yang Allah.S.W.T lah yang menentukan segalanya...pertemuan jodoh,ajal,semua tu dah ditetapkan..
ika sendiri kadang2 terbuai,terlalai,kadang2 lupa, Allah lah sebenarnya yang paling berkuasa menentukan segalanya..... so,kawan2 ika yang girls tu jangan risau tau...try to chill out okay...jodoh kita tetap ada...jangan rasakan hati kosong,kerana-Nya tetap ada...




saat2 mengucapkan kata2 manis untuk si Dia yg sudah halal(husband) untuk kita semestinya satu perkara yg sangat sweet... hihihi,malu pulak ika cakap camni..tapi rasanya setiap insan yg bergelar wanita memang itu yg diimpikan... am i right??? that's absolutely right.... ( hihihi,jawab sendiri).urm,okay ika bagi contoh ayat eh :


1)My love for you dies,when the petal of these roses falls..

2)Only you as my love..money is not important to me,I just need your love..

Hawa dicipta dari tulang rusuk Adam,
Bukan dari kepalanya untuk dijadikan atasannya,
Bukan dari kakinya untuk dijadikan alasannya,
Melainkan dari sisinya untuk dijadikan teman hidupnya,
Dekat pada lengan untuk dilindunginya,
Dan dekat dihatinya untuk diCINTAInya..


(^.*) sebagai manusia sememangnya kita nak bahagia kan?? jadi sekarang,doa lah yang menjadi persoalan dan jawapan akan diberikan oleh Allah..ok see you again..

assalamualaikum

1 comment:

Unknown said...

btul 2.....2 adalah saat yang ditunggu seorang wanita.....